torstai 28. heinäkuuta 2011

Enough is enough

"Jos mä saisin palata menneisyyteen, yhen kerran ja vaan yhen, niin mä en palais näkemään mun äitiä, joka kuoli kun mä olin vielä nuori. Mä palaisin takaisin tapaamaan sut, mä palaisin aikaan millon me oltiin vielä läheisiä, että mä vielä kerran, vielä yhden kerran saisin nähä meidät onnellisina ja olla sun vierellä"

Joitain asioita ei voi selvittää, ne pitää hyväksyä tai ne pitää unohtaa. Entä jos unohtaminen on mahdotonta ja hyväksyminen tuntuu henkiseltä itsemurhalta? Kaipaus on tunne, joka kertoo, että välittää. Joskus vaan kaipaa jotain, jota ei tule ikinä enää tavoittamaan. Mitä tässä tilanteessa voi tehdä, muuta kuin kärsiä niin pitkään, että kaikki tunteet on kulutettu loppuun. Ei varmaan mitään. On alistuttava ja myönettävä, että nyt ei auta. Nyt ei auta, ei mikään muu kuin se, että on kärsittävä, lyötynä ja pää painuksissa

3 kommenttia:

  1. kirjotat kivasti!:)

    meant-2-happen.blogspot.com
    XX Elizabeth

    VastaaPoista
  2. No nyt pitäisi olla sukupuolen vaihdos ohi. Ja emmie tiijä miksei voi seurata, pitäs voija seurata mitenniin ei voi seurata? Mie voin seurata sinnuu? Sieltä lisää blogi vai pitäskö olla joku nappi vai oonko mie vaan AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Että perse.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sellanen napuska ku liity sivustoon, mut en mie löydä sitä tosin mulla muutenkaa tää paska toimi ku multa puuttuu navigointipalkit kokonaan ja en tiiäää 8(

      Poista